E L I N A

Sydneyyy

Publicerad 2015-03-10 00:40:07 i Allmänt,

Heeej alla vänner!!! Herregud vad länge sedan det var jag skrev här. Har inte alls haft tid om jag ska vara ärlig.. Och internet har alltid krånglat. Förlorade the odds game och var tvungen att hoppa i jacuzzin i Byron med kläder på och glömde såklart bort att jag hade min mobil i fickan haha så den har funkat lite av pch till ända sedan dess. Wifit har varit helt paj men började funka för några dagar sedan så here we go.. Vad har hänt sedan sist? 

Kommer aldrig kunna skriva allt som hänt för varenda dag har varit fylld med en massa nya upplevelser haha. Men East coast resan har precis slutat. Hade helt klart den bästa månaden i mitt liv!! Och guuud vad bra Amanda Mike och tom är!!  Vill verkligen inte splittras med dem..:(( kommer grina for real alltså. 

Fraser, whitsundays, skydive, magnetic Island, great barrier reef och atherton Tablelands Var resans highlights. Hinner inte skriva om allt, det får bli någon annan dag haha. En cyklon svepte in över kusten och ställde till det för oss och de flesta andra backpackers längs kusten.. Nu i efterhand ser jag det bara som ännu en rolig historia att berätta om haha. Synd bara att vi missade castaway. 

Gud vad vi har träffat underbara människor överallt!! Vänner för livet. Har festat en aaaning för mycket känner jag nu när jag äntligen slappnar av här i Sydney. Men kul har det varit så NO RAGRETS at all to be honest! 

Här i Sydney har vi precis fått work for accom på nomads, ska strax ut och leta efter ett annat hostel dock för det e en aning trash. Bryr mi verkligen inte om boende när det gäller några dagar men tanken är att vi ska bo här i en månad innan vi åker till Fiji så hittar vi något fräshare tar vi det! 

Träffade Sara igår och idag ska vi träffa Frida!! Alltså så sjukt att träffa sina bästa vänner på andra sidan jorden hahah. Det kändes som att vi aldrig ens varit ifrån varandra, så konstigt. 

Lovar inga regelbundna inlägg men har en känsla av att fler inlägg kommer upp inom en snar framtid! Ska försöka lägga upp lite pics nu. Till alla där hemma; jag saknar och älskar er.. xxx











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina Wikström

19 årig tjej från Gävle. Bor för tillfället i Australien där jag lever life!! och kommer nog aldrig sluta resa så följ min lilla dagbok om ni vill se mer av världen;-) xoxo Kontakt: [email protected] Instagram: eelinawikstrom Twitter: elinawikstrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela