E L I N A

I'm Alive

Publicerad 2015-01-07 05:22:58 i AUSTRALIEN,

Hello my friends! Hur mår ni? Jag mår så himla bra!! Har inte haft tid att blogga alls men idag har jag några timmar ledigt innan jag börjar jobba igen! Soo vad har jag gjort sedan sist? 

Firat jul med världens bästa hostelfamilj. Secret santa, strandhäng, lunchbuffé med mat från alla möjliga länder, husfester och strandfester med tomteluvor och bikinis haha. 

Nyår var helt obeskrivligt sjukt bra. Ord kan inte förklara känslan, festivalen, människorna, musiken.. allt. Så sjukt galet bra!!! Har en video från nedräkningen när jag Amanda och Karin står i front row när Alice in wonderland spelar och sekunderna räknas ner, musiken stängs av och flera tusentals människor räknar ner sekunderna tillsammans.. Det går verkligen inte att förklara hahaha shit. 

Smög in på falls en till dag, måste verkligen verkligen tillbaka i år!!! Så sjukt bra line up och stämning osv. I söndags var det Amandas och Karins sista dag i Byron.. Tråkigt att dem e tillbaka i noosa nu för guuud så kul vi hade tillsammans haha. Dansade på scenen på beach hotel och sunday seshade all night long!! Bästa veckan på lääänge!! Vet inte ens hur jag lyckades klämma in en massa jobb mitt i allt haha. 

Hoppas ni mår bra och att ni skrattar mycket för det gör jag ;-) börjar få lite hemlängtan till min familj och vänner. Men guess what?? Sara och Frida kommer till Australien snart!!! Längtar sooo much. Xoxo









Kommentarer

Postat av: natalie

Publicerad 2015-01-07 05:42:42

Fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina Wikström

19 årig tjej från Gävle. Bor för tillfället i Australien där jag lever life!! och kommer nog aldrig sluta resa så följ min lilla dagbok om ni vill se mer av världen;-) xoxo Kontakt: [email protected] Instagram: eelinawikstrom Twitter: elinawikstrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela