E L I N A

Surf

Publicerad 2014-11-12 13:31:52 i Allmänt,

Hyrde en surfbräda idag och gick ner till main beach. Två fransmän vi träffade kvällen innan lärde oss lite tEkNiK på stranden innan vi tog brädorna och surfade like pros. Skoja, kom inte ens upp på brädan. Paddlade med vågorna iallafall.. Stolt. Det är svårt när man är så pass otränad som jag är, man måste vara så znabb. Det var i vilket fall hur kul som helst, måste köpa en bräda azzå. Mitt mål är att bli sponsrad;-) nu ska jag sova, imorgonbitti ska vi ta oss upp till the lighthouse! See ya
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-11-12 14:36:57

snygga bilder!

Svar: Tack:)
Elina

Postat av: Fanny Kvist

Publicerad 2014-11-12 15:43:24

Åhh vad underbart, vill också lära mig surfa!
Fina bilder btw :)

Svar: Du måste prova! Tack :)
Elina

Postat av: linnea

Publicerad 2014-11-29 13:25:31

underbara bilder, ser så härligt ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina Wikström

19 årig tjej från Gävle. Bor för tillfället i Australien där jag lever life!! och kommer nog aldrig sluta resa så följ min lilla dagbok om ni vill se mer av världen;-) xoxo Kontakt: [email protected] Instagram: eelinawikstrom Twitter: elinawikstrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela