E L I N A

I got a job

Publicerad 2014-11-14 07:06:23 i AUSTRALIEN,

Igår var en bra dag! Jag fick ett jobb wihooo. Allt gick så himla snabbt.. gick dit, 10 min senare ringer dom och säger att dom vill att jag ska provjobba, går dit och jobbar 1,5 h sen fick jag jobbet haha. Så skönt. 

Efter det gick jag och Amanda och lagade middag, åt med några tyskar som drack jordgubbsmjölk och åt pasta. Efter middagen gick vi till en glassbar och fick gratis glass pga "it was my birthday" hahaha fick provsmaka säkert 15 sorter också, bästa stället ever.

Idag ska jag till jobbet och lämna papper. Sen fixa lite med bank och rsa, SEN ska jag till stranden!! Soligt och supervarmt idag, love it. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina Wikström

19 årig tjej från Gävle. Bor för tillfället i Australien där jag lever life!! och kommer nog aldrig sluta resa så följ min lilla dagbok om ni vill se mer av världen;-) xoxo Kontakt: [email protected] Instagram: eelinawikstrom Twitter: elinawikstrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela