E L I N A

Byron, i love you

Publicerad 2014-11-25 14:49:17 i AUSTRALIEN,

På fredag firar vi 3 veckor i Byron tror jag? Shit vad tiden går fort. Snart en månad i Australien!! Mindre än en månad till julafton. So exited. 

Älskar verkligen Byron bay alltså. Vet inte ens hur jag hamnade här, det var nog ödet. Är inne i min andra jobbvecka på GYG nu och börjar trivas mer och mer, kan allt om mexican food snart;) träffar en massa roliga människor hela tiden och gör väl inget annat än att chilla sola jobba och festa just nu. Gör väl egentligen inget speciellt men det händer ändå så himla mycket. Byron är så levande, eller ja människorna i Byron är så levande. Carpe diemar varje dag. Jag mår så himla bra just nu. Gud vad glad jag är över att jag åkte till aussie innan mörkret i Sverige började för tror helt ärligt att jag hade gått in i väggen/blivit allvarligt deprimerad om jag stannat kvar där.

Idag började jag och Amanda jobba för accomodation här på Nomads. Så himla chill jobb haha. Skönt att kunna spara ihop lite pengar också, gjorde av med så himla mycket första veckorna på en massa onödigt. 

Förra helgen var yolo. I fredags förfestade vi på nomads, gossip e farligt. Jag gick ut med några till Northern och dansade loss;) lördagskvällen spenderade vi med våra roomies i tv rummet där vi kollade på surfs up! Söndagen var so fun haha.. Beach hotel, efterfest hos en jobbarkompis bfs hus, efterfest till kl 6 i ett annat hus.. Pigg och fresh jobbade jag i måndags och idag tog vi en powerwalk till the light house. Måste börja träna mer och dricka mindre, vägrar bli spritfet. 

Nu är kl halv ett på natten och jag måste sova, möte tidigt imorgon! Det här blev ett konstigt och långt inlägg som kommer avslutas med random bilder från de senaste dagarna. See ya. x




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina Wikström

19 årig tjej från Gävle. Bor för tillfället i Australien där jag lever life!! och kommer nog aldrig sluta resa så följ min lilla dagbok om ni vill se mer av världen;-) xoxo Kontakt: [email protected] Instagram: eelinawikstrom Twitter: elinawikstrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela