E L I N A

Beach day

Publicerad 2014-11-20 06:46:40 i AUSTRALIEN,

Kommer aldrig tröttna på detta. Föddes helt klart i fel land, tänk att få växa upp i ett land där solen skiner största delen av året och där regnet är varmt och där människorna är så himla snälla och hjälpsamma och bara så mycket trevligare än i Sverige. Är så tacksam att jag fått resa så pass mycket som jag gjort med min familj för hade jag bara varit i Sverige i hela mitt liv hade jag nog inte riktigt fattat vad mycket mer som finns att uppleva i världen. Så tack bästa mamma och pappa om ni läser detta haha.



Oh hi jesse, i just borrowed your hat

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina Wikström

19 årig tjej från Gävle. Bor för tillfället i Australien där jag lever life!! och kommer nog aldrig sluta resa så följ min lilla dagbok om ni vill se mer av världen;-) xoxo Kontakt: [email protected] Instagram: eelinawikstrom Twitter: elinawikstrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela