E L I N A

Sunday sesh

Publicerad 2014-12-01 01:14:54 i AUSTRALIEN,

Igår var så jävla kul haha. Älskar söndagar här i Australien! På dagen hängde vi på stranden bland alla schoolies sen gick jag och jobbade 3h, kom tillbaka till rummet, bytte om, tog en rosébong (så äckligt) och drog sedan ut med alla nomads människor till beach hotel. Slapp stå i kö och behövde inte betala $25 inträde, perks of working at GYG hahah. 

Dansade runt där till stängning sen mötte jag och Amanda vår kompis från noosa som var här över dagen. Så kul att träffa honom igen haha. Provade silent disco för första gången och guuud vad roligt det var!! Bästa jag gjort på länge. Man får hörlurar så väljer man vilken kanal man vill lyssna på och ah sen danzar man;-) så där sprang vi runt på stranden med ashög musik i lurarna och dansade like crazy. 

Sen gick vi och köpte paj och åkte vidare på en efterfest. Idag jobbar jag och Amanda på vårt hostel. Hard work. Sen stänger jag på gyg. Det märks verkligen att sommaren är här nu för det blir bara varmare och varmare och himmelen blåare och blåare, love it. 





Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2014-12-01 12:28:20

Åh silent disco är ju så himla roligt:D Och ändå en väldigt enkel uppfinning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina Wikström

19 årig tjej från Gävle. Bor för tillfället i Australien där jag lever life!! och kommer nog aldrig sluta resa så följ min lilla dagbok om ni vill se mer av världen;-) xoxo Kontakt: [email protected] Instagram: eelinawikstrom Twitter: elinawikstrom

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela